Návod na vytvoření objednávky

Návod na vytvoření objednávky ve zkratce:

  • Registrace přístupu  – registrace se provede přes “Zakoupit”

  • Výběr účtu  – výběr správného účtu. Pokud potřebuje přístup za svou municipalitu, pak vyberte Obec(město). Pokud potřebujete data za ORP, vyberte účet ORP. Pokud potřebujete zjistit data za MAS (místní akční skupinu), pak zvolte MAS

  • Nastavení účtu  – výběr správní jednotky. Z nabídky vyberte danou správní jednotku, pro kterou chcete založit účet

  • Uživatelské jméno - snažte se nastavit uživatelské jméno, které odpovídá vaší administrativní jednotce, např. město_XY

  • E-mail nastavte takový, který třeba může spravovat více osob, nepřijdete tak o aktuální informace

  • Shrnutí objednávky  – Po založení účtu se objeví shrnutí objednávky

  • E-mailové potvrzení účtu a objednávky  – Do emailu Vám přijde potvrzení založení účtu a shrnutí objednávky